تبلیغات
گالری شیک پوشان - تهیه سالاد رژیمی, سر آشپز
شیک لباس ،مدل لباس مجلسی|مدل لباس 2013||مدل لباس مجلسی|مدل لباس عروس

تهیه سالاد رژیمی, سر آشپز

نویسنده :admin
تاریخ:یکشنبه 22 دی 1392-12:46 ب.ظ

بانوکده

 

طرز تهیه سالاد رژیمی


مواد لازم برای 2 نفر:
آب= یك پیمانه
مارچوبه= 100 گرم
پاستا=یك چهارم پیمانه
نمك=به مقدار لازم
فیله قزل‌آلا=یك‌چهارم عدد
فلفل سیاه= به مقدار لازم
پیاز قرمز خرد شده=یك‌هشتم پیمانه
جو= یك‌چهارم پیمانه
مخلوط آبلیمو و روغن زیتون=‌به مقدار لازم


طرزتهیه:
یك لیوان آب را داخل ماهیتابه بریزید و مارچوبه‌ها را در آن بجوشانید سپس مارچوبه‌ها را از آن خارج كرده و آب داخل ماهیتابه را نگه دارید. مارچوبه‌ها را داخل آب سرد ریخته سپس آبكشی كرده و خشك كنید.
جو را داخل آب جوش ریخته و بدون اضافه‌كردن نمك آن را بپزید و پاستا را نیز به همین صورت آماده كنید. در همین حال به فیله قزل‌آلا به طور یكسان نمك و فلفل بزنید. سپس آن را بخارپز كرده یا آن كه داخل ورقه آلومینیومی پیچیده و در فر طبخ كنید. فیله قزل‌آلا باید به حدی پخته شود كه بتوانید با چنگال آن را براحتی به قطعات كوچك‌تر تقسیم كنید. با استفاده از 2 چنگال فیله را به قطعات كوچك‌تر تقسیم كنید.
ماهی، جو، مارچوبه، پیاز، پاستا و مخلوط آبلیمو و روغن زیتون را داخل ظرفی ریخته و خوب به هم بزنید. سالاد شما آماده است.
این سالاد بسیار سالم و آسان است.

هر 100 گرم قزل‌آلا دارای 206 كالری است و 12 گرم چربی، 63 میلی‌گرم كلسترول و 22 گرم پروتئین دارد.

 

منبع: ashpazi.irfamily.com



نوع مطلب : سرآشپز 

داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.